Regulamentul oficial al concursului
“Domo Smart Feelings!”
Sectiunea 1. ORGANIZATORII SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Campania este organizata de catre
S.C. DIGISTORE S.R.L., societate comerciala cu sediul în Târgu Secuiesc, str. Abatorului nr.17, jud. Covasna, înregistrată în Registrul Comerţului sub nr. J14/332/2012, CIF 30982810, atribut fiscal RO, capital social 6000 lei (DIGISTORE).
Sectiunea 2. ZONA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania se desfasoara pe site-ul de socializare Facebook, contul Domo online.
Sectiunea 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se desfasoara in perioada 20 februarie – 28 februarie 2013.
Participantii la campanie se pot inscrie pe site-ul de socializare Facebook, contul DomoOnline, in sectiunea special creata, incepand cu data de 20.02.2012, ora 00.00, pana in data de 28.02.2012, ora 23.59.
Sectiunea 4. OBIECTUL CAMPANIEI
Cresterea numarului de fani pe contul Domo online de pe site-ul de socializare Facebook.
Sectiunea 5. DESCRIEREA PREMIILOR
Premiile care pot fi castigate sunt:
•LED TV 3D 55ES6100 Samsung
Valoarea totala a premiului este: 5999 lei tva inclus.
Sectiunea 6. DREPT DE PARTICIPARE
Au drept de participare persoanele fizice cu domiciliul in Romania avand varsta de cel putin 14 ani impliniti, care sunt fani ai contului Domo online de pe site-ul de socializare Facebook. Nu pot participa la aceasta promotie angajatii companiei SC DIGISTORE SRL asociatii/actionarii, administratorii si angajatii societatilor in ale caror magazine/sedii se desfasoara promotia, administratorii si angajatii societatilor partenere la organizarea promotiei, precum si rudele de gradul I si II ai tuturor celor mentionati anterior.
Castigatorul premiului este de acord sa semneze la solicitarea organizatorilor, in momentul primirii premiului o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere, un consimtamant de publicitate si un proces verbal de indeplinire a criteriilor de participare stabilite prin prezentul regulament.
Sectiunea 7. MECANISMUL CAMPANIEI
Mecanismul Campaniei este urmatorul:
Participantul trebuie sa intre pe site-ul de socializare Facebook, contul Domo online in sectiunea special dedicata concursului “Domo Smart Feelings!”.
Aplicatia se poate accesa din tab-ul paginii care gazduieste aplicatia sau prin intermediul unei distribuiri (like, share, comment etc.) facute de un utilizator.
La accesare in cazul in care utilizatorul nu este fan al paginii va fi prezentat Splash-ul cu invitatia de a deveni fan. In cazul in care utilizatorul devine fan prin apasarea butonului de Like se va afisa ecranul care solicita instalarea si permisiunile aplicatiei.
Pentru utilizatorii care sunt fani si au permis instalarea aplicatiei li se va afisa pagina teaser a concursului cu optiune de inscriere in concurs sau lista participantilor.
Din meniul aplicatiei fanii pot accesa optiunile specifice concursului: HOME, Participanti, Inscriere/Profilul tau, Regulament, Premii
La inscrierea in concurs vor fi solicitate datele personale si link-ul youtube al videoclipului preferat precum si o descriere a acestuia. In functie de permisiuni majoritatea campurilor pot fi autocompletate. In cadrul inregistrarilor valide inscrierea va fi salvata si utilizatorul poate aduna like-uri pe pagina profilului.
Pagina profilului prezinta videoclipul inscris, descrierea acestuia si optiuni sociale de recomandare (like, comment, share). Pe aceasta pagina sunt contorizate si like-urile colectate de videoclipul inscris in concurs.
Sectiunea 8. PROCEDURA DE ACORDARE SI PRIMIRE A PREMIULUI
Toti participantii la concurs vor fi inscrisi intr-o baza de date, ce va fi validata.
Pentru a fi considerat valid un concurent este obligat sa adune cat mai multe like-uri si sa completeze corect campurile de inregistrare a datelor personale. Concurentul care va avea cele mai multe like-uri pentru link-ul din youtube inscris in concurs va fi desemnat automat castigator.Numele castigatorului va fi afisat pe site-ul de socializare Facebook, contul Domo online in termen de cel mult 24 de ore de la validarea prin confirmarea telefonica.
Desemnarea castigatorului se va face la sediul SC DIGISTORE SRL, in prezenta a doi martori, conform urmatoarei proceduri:
•In data de 01.03.2013 , ora 13.00, va fi desemnat castigator concurentul cu cele mai multe like-uri urmand sa se mai aleaga inca 2 participanti avand calitatea de rezerve castigatoare, in ordinea numarului de like-uri adunate in concurs.
•Castigatorul va fi sunat la numarul de telefon declarat in momentul inscrierii pe site-ul de socializare Facebook, contul Domo online, in sectiunea special dedicata;
•In situatia in care castigatorul nu raspunde la 3 apeluri efectuate in 24 h sau nu intruneste una sau mai multe conditii de participare, va fi invalidat si se va apela la prima rezerva, urmandu-se aceeasi procedura de apelare, care va fi reluata si daca va fi necesara apelarea celei de-a doua rezerve.
•Daca nici unul dintre numerele extrase nu raspunde apelurilor telefonice, se incheie un proces verbal de invalidare si produsul va ramane in proprietatea DIGISTORE SRL.
•In situatia in care castigatorul/rezerva raspunde, i se solicita datele de identificare(nume, prenume, adresa) pentru validarea premiului;
•Numele castigatorului va fi afisat pe site-ul de socializare Facebook, contul Domo online in termen de cel mult 24 de ore de la validarea prin confirmare telefonica;
Castigatorul va putea merge sa ridice premiul din magazinul cel mai apropiat de adresa din buletin, agreat telefonic, incepand cu cea de-a 5-a zi de la data validarii, in termen de 15 de zile de la validare.
Pentru ridicarea premiului castigatorul trebuie sa intruneasca toate conditiile de participare cuprinse in prezentul Regulament si sa prezinte cartea de identitate.
Numai dupa verificarea conditiilor de mai sus Organizatorul va inmana premiul Castigatorului, in baza unui proces verbal de predare primire semnat de ambele parti.
Sectiunea 9. TAXE SI IMPOZITE
Organizatorul campaniei nu este raspunzator de plata taxelor sau obligatiilor financiare, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa aplicat veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, in condiţiile prevăzute de legislaţia în vigoare.
Prezenta campanie se desfasoara cu scopul cresterii numarului de fani pe pagina de socializare Facebook, contul Domo online.
Sectiunea 10. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE
9.1.Organizatorul nu va fi responsabil de utilizarea incorecta sau incompleta a formularului de inscriere, folosirea unor date false ori documentelor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de documente care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament.
9.2.Organizatorul nu este raspunzator pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate in aceasta Campanie.
Sectiunea 10. CONFIDENTIALITATEA DATELOR
10.1. Prin înscrierea la concursul “Domo Smart Feelings!” participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului oficial si isi exprima acordul in privinta acestora.
10.2. Participarea la campanie reprezinta acordul expres al participantilor ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de compania DIGISTORE SRL. Scopurile prelucrarii acestor date sunt: desemnarea câştigătorilor promoţiei si informarea pe viitor a participantilor la campanie despre activitatea Organizatorului.
10.3. Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct al DIGISTORE SRL.
10.4. La cererea scrisă a participantului, datată şi semnată, expediata pe adresa Organizatorului DIGISTORE SRL din B-dul Dimitrie Pompei, nr. 10A, cladirea conect 3, et.8, sector 2, Bucuresti, Departament Marketing, organizatorul se obligă sa le garanteze participantilor drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special urmatoarele drepturi: dreptul de acces la date; dreptul de interventie asupra datelor; dreptul de opozitie, dupa cum urmeaza:
•să confirme solicitantului dacă prelucrează sau nu date personale, în mod gratuit pentru o solicitare pe an;
•să rectifice, actualizeze, blocheze, şteargă sau transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conformă dispoziţiilor Legii nr. 677/2001 privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;
•să înceteze prelucrarea datelor personale ale solicitantului.
10.5. Participantii pot intrerupe oricand comunicarea cu DIGISTORE SRL, trimitand o cerere scrisa la adresa B-dul Dimitrie Pompei, nr. 10A, cladirea conect 3, et.8, sector 2, Bucuresti. Datele sunt protejate conform legislatiei in vigoare pentru confidentialitatea si securitatea prelucrarii datelor.
Sectiunea 11. LIMITAREA RASPUNDERII
11.1. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru urmatoarele:
11.1.2. Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe site-ul de socializare Facebook, contul DomoOnline (de exemplu, dar fara a se limita la) defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;
11.1.3. Situatiile in care castigatorii nu intra in posesia premiilor deoarece acestia: nu au putut fi contactati in termenul prevazut in regulament, nu au trimis in termenul prevazut de regulament documentele de validare sau din orice alte motive independente de Organizator, nu s-au prezentat in vederea ridicarii produsului;
11.1.4. Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie;
11.1.5. Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;
11.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile respective vor fi anulate.
11.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.
Sectiunea 12. DISPOZITII FINALE
In cazul in care castigatorul nu se prezinta in termenul de 15 zile de la validare, premiul va fi automat invalidat si nu va mai fi acordat, ramanand in proprietatea DIGISTORE SRL.
In cazul in care, in urma unor verificari ulterioare, se constata ca una sau mai multe dintre regulile de participare nu au fost respectate, Organizatorul isi rezerva dreptul de a retrage premiul acordat.
In cazul in care organizarea promotiei este impiedicata de evenimente de forta majora, Organizatorii isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, incheierea sau prelungirea campaniei promotionale.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament, daca aceste modificari se impun pentru desfasurarea corecta, pe toata durata Campaniei, cu conditia informarii/publicarii modificarilor in cauza pe site-ul www.domo.ro.
Premiul neacordat, indiferent de motiv, va ramane in proprietatea DIGISTORE SRL, care-si rezerva dreptul de a le folosi in promotiile urmatoare.
Orice reclamatii cu privire la desfasurarea campaniei vor putea fi facute la adresa de e-mail reclamatii@domo.ro , precum si la numarul de telefon 021-319.81.95.
Regulamentul oficial al Campaniei promotionale “Domo Smart Feelings” este semnat in numele si pentru S.C. DIGISTORE SRL. de catre Dl. Lorand Szarvadi, Director General.
Organizator:
S.C. DIGISTORE SRL
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu