joi, 20 decembrie 2012

Romanii sunt destepti

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“Romanii sunt destepti” 29 noiembrie – 21 decembrie 2012
Art. 1. Organizatorul
(1) Organizatorul campaniei promotionale “Romanii sunt destepti” (“Campania”) este SC KANDIA DULCE SA cu sediul in Bucuresti, Sos. Viilor, Nr. 20, Sector 5, numar de inregistrare Registrul Comertului J40/538/1991, avand CUI RO401703, Tel: 021 3010200Fax: 021 3162710. Organizatorul SC KANDIA DULCE SA este operator de date (nr. 4152), potrivit notificarii nr. 3278/26.01.2007 inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.cu sprijinul agentiei MRM Parteneri (“Imputernicit”).
(2) Campania se va derula sub imperiul prezentului regulament (“Regulamentul”), obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe parcursul derularii Campaniei, dar nu inainte de a aduce la cunostinta publicului modificarile survenite.
(3) Regulamentul, eventualele detalii suplimentare privind Campania sunt disponibile pe http://www.facebook.com/romautentic.ro in perioada 29 noiembrie – 21 decembrie 2012, castigatorii Campaniei urmand a fi facuti cunoscuti pana cel tarziu la data de 14 ianuarie 2013.
Art.2. Durata si locul de desfasurare a Campaniei
(1) Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei
(2) Campania va incepe la data de 29 noiembrie si se va incheia la data de 21 decembrie.
(3) Toate premiile acestei Campanii trebuie sa fie revendicate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, in caz contrar, acele premii nerevendicate ori necastigate din cadrul Campaniei nu mai sunt datorate de catre Organizator.
Art. 3. Drept de participare (1) Pot participa la Campanie doar persoanele fizice avand domiciliul sau resedinta in Romania. Nu au dreptul de participare la aceasta Campanie angajatii SC KANDIA DULCE SA, angajatii MRM Parteneri si angajatii altor companii implicate direct (contractanti directi) sau indirect la organizarea Campaniei (angajati ai distribuitorilor SC KANDIA DULCE SA.) .
(2) In cazul in care castigatorul unuia dintre premii este lipsit de capacitate de exercitiu (totala ori partiala), datorata exclusiv altor cauze decat lipsa varstei implinite de 18 ani la data inceperii Campaniei, acesta este indreptatit sa intre in posesia premiului prin intermediul curatorului sau legal, care va semna in numele castigatorului atat procesul verbal de predare-primire a premiului, cat si o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea premiului respectiv, precum si de plata oricaror daune sau pretentii de orice natura legate de premiul respectiv.
(3) Predarea premiilor poate fi un eveniment public. Participarea la aceasta Campanie presupune acceptul castigatorilor referitor la faptul ca, in baza acordului lor scris, liber exprimat la acel moment insa revocabil ulterior, persoana lor, numele, localitatea in care domiciliaza si materialele foto, audio si video inregistrate de Organizator pot fi folosite pentru a face publica premierea si asocia cu marca acestuia, „ROM”, insa doar in legatura cu prezenta Campanie si fara a prejudicia imaginea ori drepturile acestora. Cesiunea si utilizarea de catre Organizator a acestor drepturi se va face fara niciun fel de plata suplimentara pentru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu